Greenway, Phylion, Portapower, VanMoof, QWIC

Voor deze merken is Heskon servicepartner in Nederland, dicht bij grote Europese afzetmarkten voor e-bikes. De samenwerking is gericht op after-sales service binnen de garantieperiode volgens instructie van de fabrikant.

Wat heeft Heskon voor deze partners gedaan?

  • After-sales reparatie:
    Primair vinden er reparaties plaats aan accu’s die overzees geproduceerd worden. Het gaat dan voornamelijk om producten die binnen de garantietermijn gebreken vertonen en in korte tijd gerepareerd moeten worden met OEM onderdelen.
  • Probleemdiagnose:
    Accu’s die ondermaats presteren krijgen een diagnose en worden gecategoriseerd. In bepaalde gevallen worden software-updates of aanpassingen aan de hardware (BMS, connectors, behuizing) doorgevoerd om de prestaties te verbeteren
  • Duurzame verwerking:
    Onherstelbare accu’s worden op een verantwoorde manier ontmanteld en duurzaam verwerkt voor recycling in Nederland.
operationele samenwerking heskon